27.4.16

Jarní pyramidka


Předminulý víkend v Praze se mi dostalo hodiny osobního volna. Akorát tak na cestu k Mrázovi, chvíli kochání se a pak zase rychle zpět, abych si nemusela kupovat další jízdenku. Muž mě posílal se slovy: "A něco si kup." Já vlastně ani nic kupovat nechtěla, ke štěstí by mi úplně stačilo být chvíli v obchodě s látkami bez dětí, ale poslechla jsem ho a koupila pět malých kousků látek akorát tak na osm nosítek. Po jejich ušití mi zůstaly jen malé zbytečky.

Tady jsou. Veselá, barevná, kytkovaná. Oběma holkám se moc líbí ta zelená látka s beruškami.

4 comments:

  1. Krásné!
    Odpočinutí mezi látkami:), barevnosti i nosítka!

    ReplyDelete
  2. Evi, tak tato mužská slova miluju:-)
    Nosítka jsou krásná!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Veru, muž je v ohledu kupování látek velmi přející.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.