30.8.15

Chybička se vloudila


Mám velké oči. Vždycky si toho tvoření na cesty sbalím o moc víc než na co mám nakonec čas a síly. Na plánované aplikace na top quilt nedošlo. Zato jsem zjistila, že jsem nějak špatně počítala a top quilt je příliš úzký. Bude nutné přišít na obě strany ještě jednu řadu čtverců.


Dlouho jsem přemýšlela nad tím, jaké aplikace dát do rohů. Na originální dece jsou hvězdy a měsíc, na svou jsem chtěla něco valašského. Vyhrálo srdce a kytka.

Srdce proto, že mám Beskydy ráda a mám je spojené s chalupami a chozením na suchý záchod.

Kytka bude podobná té na fotce, jen se šesti okvětními plátky (aspoň doufám, že je to kytka, Valaši ať mě opraví). Kytky jsem zahlédla ve dvou hospodách, teprve nález v reálné chalupě mě přesvědčil, že asi opravdu valašská. Ráda bych zašla do knihovny prostudovat příslušnou literaturu, ale tak nějak mi to momentálně připadá jako nadlidský výkon. Co myslíte, valaši a Valašky? Nebo máte jiný nápad? Co máte doma vyryto na trámech vy?

1 comment:

  1. S velkýma očima to mám podobně. Většinou se vracím uspokojena alespoň tím, že jsem přišila knoflík...Alice

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.