4.6.15

Síť

Už několik si přeji novou pohovku. Velkou do elka. Abych si na ni mohla sednout, natáhnout pohodlně nohy, děti se naskládaly vedle mě a na mě a já bych jim u toho četla. Ty nohy nahoře jsou dost zásadní. Taky, aby se na ní dalo spát. To na klasickém klipanu prostě pohodlně nejde.

Pohovka není a nebude pravděpodobně ještě dlouho, ale máme houpací síť. Velkou rodinnou, abych se tam vešla se všemi dětmi a mohla jim číst. Houpání má na děti (i na mě) magické zklidňující účinky.

První fotku fotila Jó, zatímco její dva sourozenci a matka usínali.




2 comments:

  1. Elko je malé, opravdu! :-D Máme do účka! .. na délku 3,5 plus ty boky .. a akorát se tam tak hezky vejdeme tři .. chlap i já po jedné straně a synáček uprostřed :)
    .. jinak já snila o nové sedačce co bydlím od rodičů pryč, takže po devíti letech, uf.

    ReplyDelete
  2. To bych si nechala líbit takové houpání a usínání. Síť by se mi opravdu líbila.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.