3.11.14

Když se nedaří


Zelený svetr už byl hotov. Rozhodla jsem se neplést rolák, protože
1. mé potěhotenské postavě bude víc slušet klasický kulatý výstřih
2. bude to rychlejší
3. zbude mi víc příze na sladěný svetr pro Já

Jenže jsem pro lem výstřihu nabrala příliš mnoho oček, takže mě čekalo další párání (párala jsem už celé rukávy, počáteční spodní lem hlavního dílu a kdoví, co ještě).

To mi připomíná, že jsem Jů v pátek večer ušila nové softsheláky a jsou jí těsné. Je nám to líto oběma. Takže opět znovu všechno včetně střihu. Aspoň, že jí babička jedny koupila, takže bude mít v čem chodit než se dokopu ušít nové.


1 comment:

  1. Svetr je krásný. Stíháte toho hodně, to je jasné, že se někdy něco málo hned na první pokus nezdaří. A trpělivost máte na jedničku s hvězdičkou :-)Martina V.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.