21.11.13

Vánoční hvězda

Červené vyšívané hvězdy jsou podle prosincové Marianne Bydlení letos IN. Jak na ně?
Ty moje jsou z červeného lnu, ale určitě se dají ušít i z bavlny nebo plsti. Na vybraný kus látky (len, bavlna) jsem z rubu nažehlila  jednostranně nažehlovací vlizelín. Z látky jsem podle šablony podle šablony požadovaný tvar (hvězda, srdce). Potom jsem polovinu kousků ozdobila výšivkou, přidala jsem čiré korálky se stříbrným jádrem, které se krásně lesknou, a stříbrné flitry. Vyšívala jsem bílou perlovkou. Potom jen položila rubem k rubu dva díly - vyšívaný a nevyšívaný. Ten vyšívaný nahoru. Sešpendlila jsem je a na stroji je červenou nití entlovací stehem sešila dohromady. Když zbýval jen malý kousek nesešitý (od páté špičky k té první), tak jsem šití na chvíli přerušila, vycpala hvězdu vatelínem a po vycpání sešila zbytek. A je hotovo, kdo chce přidá šňůrku na pověšení. 
Moje milovaná sashiko hvězda.




No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.