17.7.13

Knoflíky



Také jste si všimli, jak je těžké v českých galanteriích koupit jeden typ knoflíku v různých barvách? Nebo dokonce v různých velikostech? Chtěla jsem vyměnit nudně růžové knoflíky na Jůiných šatech za nějaké různobarevné, ale ačkoliv jsem navštívila několik brněnských galanteriích skončila jsem se směsicí různoroných barevných knoflíků přibližně stejných velikostí. Naštěstí se to samo vyřešilo na šátkařském srazu v Zubří., kam přijela Definitiv z Postarámese se svými knoflíčky. Utratila jsem u ní skoro dvě stovky a jsem konečně spokojená. Srdíčkové přijdou na šaty, puntíkované na sukni.

1 comment:

  1. Už jsem našla, kde se v Brně najdou stejné knoflíky různých barev. Galanterka na rohu Orlí-Josefská. Mají tak krásný výběr až oči přechází.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.