25.3.13

Poslední týden


Během poslední dvou týdnů mi byly rozbity oba mé milované hrnky na kafe. Ty od Granka. Ze začátku jsem z toho byla hodně nešťastná, ale pak se mi podařilo ulovit tenhle nový a vlastně jsem Jů vděčná za to, že jsem měla důvod si ho koupit. Horší je to s tím, že se přestal fungovat disk, kam si ukládáme na počítači fotky. Naštěstí máme skoro všechny zálohovány. Zato videa, která občas natáčíme ale nekoukáme na ně zálohovaná nejsou. Snad se je odborníkům z disku podaří dostat

 Pár fotek z minulého týdne, kdy jsem byla bez motivace fotky stahovat. Nechtělo se mi přemýšlet, kam je uložím, když obvyklé místo už nebylo. Stále ještě ujíždím na háčkovaných čepičkách. Večer, když schovávám konce nitek, vytvářím na pohovce hromádku barevných odstřižků. Schválně je tam nechávám, abych je ráno vyfotila. Ještě se mi to nepovedlo. Holky si z nich ještě před snídaní uvaří polívku nebo jimi namažou palačinku z plstěného podtácku.

 
Jů s jednou čepiček na prodej.

3 comments:

  1. Hrneček je krásný a čepička taky! V červenci čekáme narození holčičky, ráda bych si u vás potom nějakou čepičku objednala. Jak dlouho předem se mám asi ozvat?
    Máte krásný blog a holčičky. Přeji Vám všem krásné jaro!
    Lenka

    ReplyDelete
  2. Milá Lenko, gratuluji k holčičce v bříšku. Čepičku si můžete vybrat z nabídky na Fleru http://www.fler.cz/shop/evulekotule nebo mi napsat mail s Vaší představou. Jen se musím přiznat, že mám trochu problém odhadnout velikost čepičky na tak malé miminko. Takže je raději háčkuji trochu větší, ale myslím, že do podzimní/zimní velikosti bych se trefila. Na léto jsou tyto čepičky stejně zbytečně teplé.

    ReplyDelete
  3. Děkuji moc za odpověď. Myslím, že bude stačit, když bude čepička trochu větší a vynosíme ji na podzim. Ozvu se vám určitě na Fler.
    Ještě jednou děkuji, Lenka

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.