8.3.12

32/365

Postaven u příležitosti tří čerstvě vyžehlených šátků. Podařilo se mi ho vystavit nějak nakřivo, tak vypadá jako by měl každou chvíli spadnout. Chybí Indio Scilla, která byla zapůjčena kamarádům. Odshora: didymos indio gold natur, ellevil jade fog, didymos kohoutí stopa, didymos rybky brčálovky, didymos rybky hlubinky. easycare 04, hoppediz Wien, storchenwiege Anna.

Komínek není tak vysoký, jak by se mohlo zdát. Dva šátk yse nepočítají. Hlubinky jsou mého muže, dostal je k posledním narozeninám. Easycare 04 jsem už jedno léto měla a pak ho prodala, abych ho znovu koupila v poloviční délce. Mám v plánu z něj ušít ringsling, ale zatím jsem si nenašla čas.



Žluté indio je teňoučké, trochu se bojím, že Jolanka se v něm v létě už docela pronese. Časem ho asi prodám. Naopak šedý jade fog u nás zůstane do roztrhání. Je to taková naše Popelka, nošená doma na domácí práce. Není mi líto ho umazat u vaření, nechat v něm Jolanku žmoulat kukuřičné křupky a vymáchat ty jeho super dlouhé a prudce elegantní cípy v záchodě. Kohoutí stopa je nošená velmi málo, je prostě moc tenká a moc elegantní na obyčejné příležitosti a těch slavnostních je nějak málo. Oboje rybky jsou milovány a nošeny docela často. Na námořnicky pruhovaný easycare teprve dojde. Bývalý ringsling z Lisy jsem používala hodně. Vídeň je poslední novinky v komínku a tak ji nosím hodně. Zato Anička chudinka leží většinu dní na dně šuplíku. Až v létě budeme chodit do lesa nebo pojedeme na chalupa, tak si užije ponošení až až.

1 comment:

  1. Evule, tohle pokoukanicko. Anicka byl muj prvni, po rybkach jsem touzila a Scilla sla se slzou z domu. Jo a cipy v zachode ....u me se smacela Terracota. mas moc krasny kominek.
    Achichach...u nas se zitra slavi treti narozky a rok od ukonceni noseni. Holt samostatny jedinec a chodec.
    Hezky vikend Misa z kopcu

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.