26.2.12

21/365



Konečně jsem se odhodlala vyměnit vánoční výzdobu na oknech v obývacím prostoru za jarní/velikonoční. Stálo mě to hodně nervů, protože Justýnce trvalo jen pár vteřin než vyházela do prostoru všechna vajíčka (naštěstí jen látková a plastová).


Na hlavě nemá obvaz, ale novou čelenku, která jako obvaz vypadá, což nebylo záměrné. Inspiraci jsem našla na úžasném blogu, který jsem teprve nedávno objevila. Takže teď tam pravidelně áchám na průzračností fotek, jednoduchostí a barevností interiéru a šmrcem, který mají výrobky paní Markéty Baletkové.

2 comments:

  1. No tak to mockrát děkuji za takovou poklonu!! Já hned tu čelenku poznala, ještě, než jsem se dočetla o sobě :)).
    A k velikonoční výzdobě teda tleskám, mám co dohánět... Pěkný večer*M.

    ReplyDelete
  2. K Markétce taky ráda a často nakukuji, moc inspirující blog, což je ostatně Evi i ten tvůj, jsem se kvůli Jů princeznovským šatům vrhla sama taky na kostým pro T.:)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.