23.6.09

Bleach discharge and last blocks to quilt-along

Yesterday I used a bleach to obtain to more fabrics for my blocks. I found the idea of bleaching on Oh Franson blog. Here are the resulted blocks that I sewed from original and altered fabric.Včera jsem došila posledních 15 bloků pro quilt-along. Už jsem neměla žádné další vhodné látky a tak jsem použila nápad z bloku Oh Franson - odbarvila jsem Savem dvě červeno-bílé látky. Myslela jsem si, že získám růžový odstín, ale barva po odbarvení je u jedné vysloveně oranžová, u druhé růžovo-oranžová. Obě barvy se mi ale moc hodily a povedlo se mi ušít několik bloků s jejich použitím. Na prvním obrázku jsou bloky ušité z původní a odbarvené látky.

No comments:

Post a Comment