6.5.09

Hexagon love

I fell in love with hexagons some time ago. This is my favourite vintage quilt. I like the red border. I hope I will find time to make similar one. I have alredy found a tutorial for English piecing. It is here. As I'm beginner I will probably start with something less time-consuming than a king-siye quilt. Probably a coaster like this or this or this. Later I can proceed to a tote bag like this.Do šestiúhelníků jsem se zamilovala už dávno. Nejvíc se mi líbí tenhle letitý quilt, jehož obrázek jsem našla na bůhví kterém blogu. Nejlepší na něm je to červené ohraničení, které je neobvyklé, nejčastěji člověk totiž vidí bílé. Našla jsem už i návod, na to jak se šestiúhelníky správně sešívají. Není to snadné a hlavně to zabere spoustu času, ale je to práce, která se dobře hodí na cesty. Protože jsem začátečník tak si to nejdřív vyzkouším na nějakém podtácku pod skleničku. Inspiraci lze najít tady a tady a tady. Líbí se mi i tahle japonská taška, ale ta už je pro pokročilé.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.