14.2.09

Baby ripple

I always loved absolutely beautiful ripple blankets by Attic24 and Alicia but I didn't know how to crochet. This Wednesday a friend of mine gave me a lesson on crocheting. I alredy had a box of colorful yarns (Merino by Vlnap) and Attic24 have written something like a pattern. I think that the original pattern is from a book by Jan Eaton and it is called soft waves. So now I am working on ripple blanket for my baby. I will take months to complete.

Vždycky se mi šíleně líbily vlnité deky jako uháčkovaly Attic24 a Alison, ale nikdy jsem neuměla háčkovat, jen plést. Tedy až do středy, kdy jsem pozvala na večeři kamarádku Alenu a dva kamarády. To už jsem měla přes internet zakoupenou krabici s jedním kilem vln Merino (50% vlna merino, 50% akryl) od Vlnapu. Alča mě naučila základy háčkování (učila mě už podruhé, ale od prvního pokusu uplynula taková doba, že jsem zase všechno zapomněla) a tak jsem hned druhý den mohla začít s dekou jménem vlnovka určenou pro naše miminko na cestě. Do července je spousta času, tak doufám, že to stihnu. Zatím mám tři řady o šíři cca. 75 cm.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.