17.10.21

Santoro nosítka

Nestává se mi to úplně často, že bych koupila novou látka na ušití deku. Poslední dobou se tomu snažím vyhýbat jako čert kříži a šiju především z odstřižků látek z jiných projektů, často právě nosítek. Tentokrát to však bylo naopak - před několika lety jsem koupila dvě krásné panelové látky, že z nich budou deky pro holky. Deka pro Jů už je dávno hotová (a stále nevyfocená), s dekou pro Jó jsem si to nakonec rozmyslela a koupila jiné panely, které ještě čekají až do nich střihnu. Ale abych se vymáčkla - výsledek je ten, že jsem ušila dvě nosítka z první panelové látky. Ono se totiž nestává často, že by panely měly tu správnou velikost pro hlavní část nosítka. Tyhle velikostně sednou jak poklice na hrnec a byla by škoda jich nevyužít. 


Ramenní popruhy jsou z látky ze stejné kolekce. Bederní pás je z jednobarevných látek, které jsem už měla nastříhané. Krásně to k sobě ladí a celkově jsou nosítka taková něžná a harmonická. Doufám, že se malým nosícím maminkám budou líbit.


No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.