23.10.21

Balt - VII - pečení v Omnii

Vracím k naší dovolené u Baltu. Tentokrát s tématem pečení v Omnia oven. Možná se vám to bude zdát divné, ale pečení "naostro" jsem se moc těšila. Vařit a péct na cestách je něco jiného než dělat to samé doma. Je to o dost náročnější - v obytném autě máte méně prostoru, omezený počet kusů nádobí, omezené zásoby a někdy i značně sníženou chuť něco takového vůbec podnikat, což o mně naštěstí pro mne i zbytek rodiny neplatí. 

Na to, až si vyzkouším Omnii u Baltu, jsem se vysloveně těšila. Zajímalo mne, jak bude pečení na propan-butanovém vařiči fungovat. Bohužel jsem byla zklamaná. Vařič v našem autě má nižší výkon než vařič u nás doma (což asi nikoho nepřekvapí), ale i než vařič na lodi. Všechno vaření a pečení tak trvá déle než jsem zvyklá. Moc příležitostí k pečení jsem bohužel neměla, ale vždy jsem pekla spíše na nižší výkon vařiče a to byla asi chyba. Příště zkusím péct nad silnějším plamenem.


Tady jsem pekla nějaké jednoduché kynuté housky, protože v mužstvu řádila střevní chřipka.


Pro zdravou část účastníků zájezdu jsem upekla sekanou. Ta se docela povedla, jen to chvíli trvalo. 


Doufám, že teď na podzim si ještě najdeme čas na krátký výlet a já zkusím péct silnějším plameni. Při posledních dvou výletech jsme testovali gril, který se naštěstí osvědčil hned napoprvé. 


No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.