2.8.23

Plážové tašky z upcyklovaných látek


Při jedné z návštěv Prahy jsme s holkama zašly do našeho nejoblíbenějšího dobročinného bazárku. Týna si koupila džínovou bundičku a já  dva a půl metru pevné bavlněné látky. Chtěla jsem z ní ušít potah na polštáře na chalupu, ale pak mi látka přišla málo zelená. Co teď s ní? Léto se blížilo, napadlo mne ušít plážovou tašku.
 

Látky bylo akorát přesně na tři tašky. Trochu jsme si zaexperimentovala s kapsami a uchy, takže i když jsem všechny tašky stejně velké, každá je trochu jinak řešená.




Všechny, ale mají jednu kapsu na zip uvnitř. To, aby se drobnosti a doklady ve obří tašce lépe hledaly. Podšívka je také z látky z druhé ruky.




Varianta bez vnějších kapes.


Podšívka z košile z bazárku.


Kožená cedulka odstřižená ze starých riflí. 


Já se už letos k moři nepodívám, ale pokud byste jednu z tašek měli zájem, napište mi prosím email na evulekotule zavináč seznam.cz

1 comment:

  1. Škoda, na pláži už jsem letos byla :(

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.