3.7.23

Sada pro miminka malých maminek

Obvykle šiju nosítka z nových látek. V takovém případě kupuji vždy 30 cm dané látky, což vyjde akorát na čtyři kousky nosítek a zbyde mi jen úzký proužek látky, který se těžko využívá. Tahle sada je ušitá z retro ubrusu koupeného na internetovém bazaru. Ubrus vystačil na čtyři nosítka a ještě zbylo na přebalovací taštičku a rychlozavinovačku. Podšívky jsou ušité z damaškového povlečení. Z druhé ruky je i zcela nový vatelín. Ne vždy to jde, ale když se mi podaří šít z krásných a nepoškozených látek z druhé ruky, je to velká radost.




Zavinovačka jako pikniková deka.


Líbí se mi, že retro ubrusy mají zajímavé vytkávané vzory a trochu plastickou strukturu. 



Na zapínání jsou použity kvalitní suché zipy, které dobře drží a jen tak se "nevysuchají". 






Celou sadu najdete u mne na Fleru.

2 comments:

  1. To je krásný! Určitě jste ráda, že můžete po roce zase šít :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pořád mne to baví, ale nedokážu si na to najít dost času. přitom ho máme teď tolik.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.