6.1.21

Jedna ušanka za druhou aneb dokud nedojdou klubíčka

Před Vánoci jsem měla na objednávku uháčkovat jednu duhovou ušanku. Uháčkovala jsem rovnou tři - každou trochu jinou. Potom přišla Jó s tím, že nutně potřebuje jednu růžovofialovou pruhovanou. Nakonec jsem se rozhodla, že si všechna vhodná klubíčka vezmu sebou chalupu a pokusím se uháčkovat a podšít jednu ušanku denně. Kupodivu se mi to povedlo, ale bohužel stále mi nějaká klubíčka zbývají. 


Ušanky háčkuji z dvou přízí zároveň - Merina a Geishy od Vlnapu. Geisha dává ušankám krásnou mohérovou auru. Návod na uháčkování najdete zde a návod na podšití zase tady.


Začala jsem klasickými duhovkami.

 

Pak jsem přešla duhovkám, kde jsem si hrála s melírovaným přechod mezi jednotlivými barvami. 



Detail melírovaného přechodu. To je taková zábava, tohle střídání barev.



Jedna příšerkovská podle té, co jsem háčkovala pro Jů.


Detail podšití. 


První kupička. Postupně se všechny objeví na Fleru.

1 comment:

  1. Evi, ty jsou nádherné. Škoda, že mé děti jsou velké. Hned bych brala. Krásný víkend. Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.