16.2.20

Něco jako "log cabin" IV







Tramtadadá! Hotovo. Nevím, kterou fotku z těchto čtyř vybrat, tak dávám všechny. Barevnost deky vychází z látky To je moje 2017 od Jany Nachlingerové a Rosy Mitnik, jejíž kousíčky jsou uprostřed bloků.


Na lem jsem poprvé použila tu nejšmrncovnější klasiku - užší červenobílý proužek, který je navíc šikmo střižený. Koupila jsem si metr látky čistě pro tento účel, během 15 minut jsem ho rozřezala na 5 cm široké proužky (použila jsem tento návod). Sešívání trvalo trochu déle, ale díky tomu ho mám připraveno cca. dvacet metrů, které na ty tři rozešité deky vystačí a ještě zbyde.



Na zadní stranu jsem použila těžké retro - velký bílý puntík na tmavohnědém pozadí.


V celé kráse uprostřed naší džungle. 

Poslední dobou mám pocit, že se mi daří se každé deky naučit něco nového nebo něco zdokonalit či posunout dál - nový vzor, nová barevnost, nová technika stříhání lemu. I když se mi pořád líbí jednoduché deky sešité jen ze čtverců, nebavilo by mne šít je pořád dokola. Na druhou stranu mi nevadí šít pořád dokola nosítka, tam si tu jednotvárnost užívám a připadá mi uklidňující. 

2 comments:

  1. Moc povedená deka a ten lem je dokonalý. Mám to stejně, s každou novou dekou se nějak posunuji dál, u každé se něco nového naučím nebo něco zkusím. Nebaví mě šít pořád to samé ;) Hezký večer :)

    ReplyDelete
  2. Did you realize there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will induce intense emotions of love and instinctual appeal to you buried within his chest?

    That's because deep inside these 12 words is a "secret signal" that triggers a man's impulse to love, admire and guard you with all his heart...

    12 Words Who Trigger A Man's Love Instinct

    This impulse is so hardwired into a man's brain that it will drive him to work better than ever before to to be the best lover he can be.

    Matter-of-fact, fueling this all-powerful impulse is absolutely binding to having the best possible relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will instantly notice him open his soul and mind for you in a way he's never expressed before and he'll distinguish you as the only woman in the world who has ever truly attracted him.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.