13.10.19

5_Bio Oko

Zapisuji s týdenním zpožděním.


Dopolední promítání v Bio Oko nás donutilo v neděli relativně brzy vyrazit z domu. Stálo to za to. Nejen film (Lví král), ale i prostředí kina. Navíc to bylo úplně poprvé, co jsme byli s dětmi v kině. Až se za to stydím, ale až dosud chodily děti do kina s prarodiči nebo se školní družinou. Já sama jsem byla v kině naposledy před sedmi lety. Takže zážitek obrovský pro všechny. 


Bio Oko je holešovické artové kino postavené v meziválečném období. Žádná popcorn, kola do kelímku, koberce s nevkusnými vzory. Žádné půlhodiny upoutávek, které nechcete vidět. Jen jedna vlastní na Bio Oko, ale tu se mi nedaří dohledat ani na stránkách kina ani na youtube. Líbí se mi, že to tam tak obyčejně místně žije. Před dvanáctou, když jsme kino opouštěli, už byly otevřené téměř všechny dveře, stolky a židličky venku byli obsazené místními.


My jsme stihli jen kafe po italsku (rozuměj rychle na baru) těsně před filmem. Ale když půjdete na večerní představení, můžete si dát na baru i něco silnějšího z nabídky lahví, která tak fascinovala naše děti.




Krásná dochovaná podlaha.

Za mne super. Díky, knížko, žes nás vytáhla z postele a protáhla po horních Holešovicích a Letné (více příště). 




No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.