9.3.16

Novinky od nás

Mámo, co je to za velkou hromadu? 

Nejsi ty tak trochu na hlavu? 


Už se na to nemůžu dívat, běž si radši vypít to kafe.

... hromádka dnešních nákupů a pošty. Na spodku jsou koženky na tašky, které se chystám šít. Mám doma kupu látek na tašky, ale abych je mohla ušít musela jsem koupit další látky (koženky). Dále jsou v komínku tři látky od Oringle na patchworkovou deku. Dále dvě látky na nosítka (znovu začaly vyrábět "veselé sloníky" tak jsem rovnou koupila dva metry  a ta látka s auty je prostě dokonalá). Třešniškou na dortu je šátek od Katky. Díky za něj.

A ten hrneček je můj oblíbený kávový. Nevíte náhodou, kde koupit další ze stejné dílny?






7 comments:

  1. super komentáře k fotkám, malý to vidí jasně ;)

    ReplyDelete
  2. Vím!!!! V Tradici na Slovákové....Michaela

    ReplyDelete
  3. A já se zrovna chtěla zeptat odkud máš ten krásný hrnek :-)

    ReplyDelete
  4. Evo, mám radost, že se šátek líbí. Zapomněla jsme k němu napsat, že doporučuji ruční praní, nevím co by udělal ten Drops, ponožkovky by snad měly v pračce obstát, ale Alpacy se obávám:-)

    ReplyDelete
  5. Vypadá to jako hrnek od Kosových, a Ti jsou třeba i na Fleru, tu: http://www.fler.cz/kosovi.
    To víš, modrobílá, to já mám v oku:-))).
    Na deku se těším nekonečně moc!
    P.

    ReplyDelete
  6. Michaelo, díky. Zkusím tam někdy zajít, měla jsem ještě jeden větší na večerní kakíčko a ten se rozbil.

    Petro, právě, že ne. Od kokosových máme jiné hrnky, já mám doma dva a mužovi jsem speciálně kupovala jeden do Prahy, když tam začal pracovat. Tenhle hrnek je keramický, obrázek je vyrytý.

    ReplyDelete
  7. Máme túto keramiku, muž s chlapcom, ja som mala dievčatko, no už...

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.