9.3.16

Návod hotov



Návod na čepici s pracovním názvem "Vrtule" je hotov a rozeslán dvěma ze tří testujícím pletařkám. Prosím Katalin, která se hlásila jako první, aby mi napsala na email evulekotule@seznam.cz. Návod jí pošlu obratem.

Napsat návod nebylo jen tak. Musela jsem koupit další klubíčko černé Alpacy a uplést další čepici, protože návod bylo třeba psát při pletení, pěkně řadu po řadě. Ale vlastně mi to ani nevadilo. Za prvé jsem objevila kouzlo Alpacy od Dropsu, nádherně hebké, nadýchané příze (sice na hlavě trochu kouše a na krku bych ji samotnou nesnesla), ale na dotek ruky je prostě božská. Za druhé jsem vychytala, kjak trochu lépe začít. Za třetí vzniklá čepice pěkně ladí s mojí softshelovou nosící bundou, ke které jsem žádnou čepici neměla.

Dnes jsem pobíhala po Brně a marně sháněla ještě jedno klubíčko černé Alpaky. Pletu totiž další čepici na podobné brdo a zrovna jako na potvoru ho nikde nemají nebo možná mají, ale mají zavřeno.

2 comments:

  1. Díky za připomenutí, mail poslán :)

    ReplyDelete
  2. Evi, černou mám, není problém obratem poslat, když tak hoď echo. Pa J.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.