15.5.09

Hearts are almost finished

Another baby blanket is almost finished. It took me almost a year to make it. It's all hand-sewing so it takes lot of time. This is my favourite heart from Denyse Schmidt fabric.
Další deka je těsně před dokončením. Už jsem o ní psala dřív. Trvala mi to opravdu dlouho jednak proto, že jsem neměla motivaci, jednak proto, že je kromě olemování, které ještě není hotové, celá šitá ručně. Asi nejvíc ze všech srdíček se mi líbí tohle žlutá. Je úžasně pozitivní díky látce od Denyse Schmidt, kterou jsem si nechala dovést z Ameriky. Bohužel jí mám jen málo a docela dost jí padlo i na trojúhelníky pro Hugouška.


V tomto týdnu jsem po večerech pracovala na několika dalších věcech. Konečně jsem vyžehlila tu hromadu v koši a kromě toho ušila nebo rozešila 2 chňapky pro sebe, 2 nepovedené pro tetu, 2 povedené pro tetu, látkové kostky na hraní k srdíčkové dece a přidala se ke svému prvnímu "Šijeme společně" nazvanému One a day-a quilt along. Hned první večer jsem pak ušila dva bloky. O víkendu to všechno nafotím a fotky ukážu tady na blogu. Teď nemám doma foťák. Přeju krásný víkend.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.