11.1.24

Hledání místa na focení I

Nové bydlení znamená i nové místo na fotografování batohů. Po tomto pokusu je mi jasné, že budu muset hledat znova. Boční světlo a  fotografovaný objekt v rohu ve stínu opravdu není vhodné řešení. Ale když už jsem si s tím focením dala práci, tak vám ukážu, co nového jsem ušila.

Pět nových batohů. Tři na prodej, dva pro mne. 


Celočerný "justbackback". Prostě jen batoh. S vatelínem vyztuženými zády a dnem a s vnitřní kapsou na notebook. Se dvěma dlouhými uchy, díky kterým se skvěle nosí jen tak v ruce, což je něco, co obzvlášť oceníte v narvané MHD. 



Pentabackback v klasické kombinaci černé a červené, která není na první pohled úplně zřejmá. Je sice vidět červený zip na kapse, ale červená podšívka v hlavním prostoru zůstává skryta, dokud se nerozepne černý zip. Batoh si takhle namyslela jedna zákaznice pro svého manžela a já našila dva další, protože se mi tohle neokoukané a vtipné řešení líbí. Batoh má přepínací popruhy a je primárně určený pro nosící maminky, ale užijí ho i cestovatelé nebo maminky prvňáčků, kterým je potřeba pomoci s těžkou aktovkou ze školy. 



Tenhle černý elegán s kovově lesklými detaily a hedvábně zelenou podšívkou je můj. Přepínací, s dlouhými uchy a nepatrně větší než obvykle. Testuju, jak mi to vyhovuje. 

Poslední zelený je taky můj. Standardní velikost, zajímavá barva, která vůbec neodpovídá fotce, černé detaily a staromosazné kování. 

1 comment:

  1. Dakujem za batoh, manzelovi sa velmi paci a nosi ho denne do prace, spojil si popruhy a ma ho ako crossbody bag. Tesim sa ze si usila dalsie dva, hoci muz sa smeje, ze chce byt original😄 novy material je skvely, ked zodrem moj povodny, objednam si. Ale zatial drzi ako divy, nosim jo dennodenne od aprila 2019, odniesol uz tony nakupov.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.