18.9.23

Víkend v okolí Ždánického lesa

Poprvé od návratu z naší velké cesty jsme celá rodina vyrazili obytňákem za město. Dřív to z nejrůznějších důvodů prostě nešlo. V pátek v podvečer jsme vyjeli jen asi hodinku za Brno a přespali v na předem zarezervovaném místě od Bezkempu. V sobotu ráno jsme se díky tomu probudili na louce mezi kopečky. 







Dopoledne jsme zajeli do Bučovic na prohlídku zámku. Tím se mi splnil můj dětský sen, protože kolem zámku jsme několikrát ročně jezdili za dědou a babičkou a nikdy jsme se tam nestavili na prohlídku. 



Po obědě v restauraci, což je pro mne momentálně neskutečná vzácnost, jsme vyrazili výlet do lesa. Nikoho jsme za celou dobu nepotkali. 


Ze soboty na neděli jsme přespali na místě, které jsme si našli v aplikaci iOverlander. Děti si vykoupaly v rybníce, zatímco já vařila. V neděli jsme navštívili moji babičku a pak zašli do skanzenu v Strážnici. 

Byl to takový obyčejný český víkend. Zámek, les, babička. Celé léto jsem se nikam pořádně nedostala a tohle bylo tak fajn. Nechat všechny problémy na dva dny doma a zase se cítit na chvíli svobodně. 

5 comments:

  1. Replies
    1. Děkuji. Bylo to moc fajn.

      Delete
  2. Rozumné,vypnout na pár dní🍀Moc zdravím Marta

    ReplyDelete
  3. Rozumné dát si pár dní oddych🍀

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marto, děkuji za milý komentář. Ten oddech od domácnosti je občas k nezaplacení.

      Delete

Děkuji za Vaše slova.