8.8.21

My dva, Broumovsko a jeden víkend

 Výlet z Honského sedla na Hvězdu a zpět.




Kaple Hvězda od K. I. Dientzenhofera. 


Horní labyrint na stolové hoře Ostaš.


Mimoúrovňová křižovatka :-) 


Večerní procházka ze sedla do Honů.


Neděle ráno - nečesaná, nemytá, s ručníkem kolem zatuhlého krku, ale spokojená.


Z fotek z Adršpašských skal jsem hodně zklamaná. Tak jen Milenci a Rukavice. 



Stezka rašeliništěm.



Bylo to tam úžasné. Lidí tak akorát. Z cizinců jen Poláci, dva Francouzi a tahle skupinka Korejců (???). 

Celkově skvělý víkend.

PS: Dvě noci jsme parkovali v Honském sedle. Jestli Vám nevadí hluk kolem projíždějících aut, tak je to fajn místo. 


4 comments:

  1. Evi, jste úžasně podnikaví. Moc vám fandím.
    Mě trápí nějaké zdravotní komplikace a tak snad v budoucnu se budu s manželem radovat z takových výletů.
    Výletům zdar a jsem moc ráda, že se dělíte o své zážitky a prožitky. Moc se na to těším.
    Krásné dny. Lenka B.

    ReplyDelete
  2. Milá Evo, napsala jsem komentář a viditelně nikde nic. Skřítek nezbeda.
    Ráda koukám na vaše cestování a postřehy a sbírám inspiraci až budu moci.
    Jste nádherná žena.
    Krásný den.
    Lenka B.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lenko, mockrát děkuji za milá slova. Od určité doby musím každý komentář schválit, což probíhá tak, že mi přijde mail s komentářem. Já si ho přečtu a zapomenu ho schválit, takže není viditelný. Zkusím to změnit v systému, až budu mít delší chvilku.
      Přeji hezký den a hlavně uzdravení, v co nejkratší době.

      Delete
  3. Na Zlaté hvězdě jsem letos také byla, ale bohužel stav mých končetin už mi nedovoluje tůry po skalách. Skrytě Vám ji závidím.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.