9.2.20

Sladké mámení



Top quilt ze zbytků a tentokrát i ze zásob jsem ušila někdy v listopadu, rovnou jsem sešpendlila sendvič a od té doby čekal až nastane jeho chvíle. Ta přišla v pátek, kdy jsem po celém týdnu měla konečně chvilku na šití a přitom jsem už fakt neměla síly u toho ani trochu přemýšlet. Potřebovala jsem vypnout, pustit si z youtube audioknihu a bezmyšlenkovitě kroužit nití po dece. Podobně unavená jsem byla v sobotu po testování únikové hry. Zase ke stroji, dokroužit zbylé čtverce, přišít lem a zbytek už u televize pěkně v ruce.



Pořád se mi moc líbí tenhle blok - kosočtverec ve čtverci. Jednoduchý a rychlý na ušití, přitom šmrncovní a jeho vyznění už je takové typicky patchworkové. Ještě lépe vypadá, když je vnitřní kosočtverec rozdělen na čtyři čverce, jako u mojí oblíbené Blueelefantstitches.


Úžasnou látku se zvířátky mám ještě z Japonska.



Použila jsem téměř samé zbytky z jiných projektů, jen tři látky jsem měla ve větším množství (růžovou, zelenou, tyrkysově modrou), což dodalo dece jednotnější vzhled. Ještě víc barvy a vzory tak zvláště prolnulo prošití meandry. Ten free motion quilting má prostě něco do sebe. Když jsem šla loni v červnu na kurz, netušila jsem, že se ho budu tak využívat. Na deku kvůli, které jsem na kurz šla, ještě nedošlo, ale až koupím nit teple béžové barvy, tak se do toho pustím. Sendvič jsem sešpendlila dneska.





Deka bude na prodej na Fleru.

3 comments:

  1. Moc hezká deka, všechny látky spolu krásně ladí . Blue elephant stitches je mistr patchworku ze zbytků. Hezký den :)

    ReplyDelete
  2. Evi, opět nááádhera. Achám a kochám se. jsi moc šikovná.
    Vše dobré.
    Bohunka

    ReplyDelete
  3. As reported by Stanford Medical, It's in fact the SINGLE reason women in this country live 10 years longer and weigh 19 kilos lighter than us.

    (And actually, it is not about genetics or some secret exercise and absolutely EVERYTHING related to "how" they eat.)

    P.S, What I said is "HOW", not "WHAT"...

    TAP on this link to see if this quick quiz can help you release your real weight loss possibilities

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.