28.10.19

Deka s hvězdami - hotová

Dala mi zabrat tahle deka. Jednak počáteční hledání správné kompozice, pak prošívání volním quiltováním, které ještě nemám zautomatizované, a nakonec lem, který jsem měnila, když už byl zpola ručně přišitý.


Vidíte ty hvězdy? Tmavé (ty jsou vidět už na druhý pohled) a světlé (až na třetí).  Překvapilo mne, když paní, která si koupila moji první "value" deku, řekla, že je taková tradiční. Mě připadala dost jiná než tradiční deky seskládané z bloků, ale ono to bylo tou barevností (béžová, hnědá, zelená, vínová). Pro mne jsou tyhle barvy vystopením z komfortní zóny (jak se teď říká).





Díky prošití volným quiltováním je deka taková pevnější. Působí jinak než při prošití podél švových linií.  




Časem se objeví na Fleru, ale jestli se Vám líbí piště si. Hodí se jako hrací deka pro miminko nebo jako dekorace na zeď. 

Je to zvlášní, ale ačkoliv toto vůbec nejsou moje barvy, podobných zbytků mám ještě na dvě mimi deky. Nepřejte si vědět, kolik zbytků a zásob mám ve své oblíbené barevnosti. To bude ještě dek :-)

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.