26.11.18

Cesta na sever VII - Detaily ze stokholmského bytu


Vytvářím teď po večerech fotoknihu za letošní rok. Termín mám do pátku. Bude to jeden z dárků, který se objeví pod stromečkem. Nová tradice od loňska.


Právě jsem ve Stockholmu. Tak aspoň maličko detailů z bytu, kde jsme spali tři noci. U naší kamarádky, Češky, která pracuje na velvyslanectví. Právě se stěhovala pryč a byt jsme měli jen pro sebe.


Úplně jiný systém zavírání oken.


Radiátory.


Tohle přiznané vedené vody mne fascinovalo. U nás se vše zasekává do zdí.


Topný žebřík. Jak je nemám ráda, tak tenhle si mi líbí. Na nic si nehraje a určitě se na něm dobře utírá prach a dobře se tam ty ručníky věší, když je člověk nemusí strkat do malých mezírek. Ale asi moc netopí.


Pilea v kadeřnictví, asi.


Krásný začátek týdne všem.

2 comments:

  1. Evi, líbí se mi věta..."a určitě se na něm dobře utírá prach"..., ta mě pobavila.
    Taky krásný začátek týdne.
    Lenka B.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.