5.1.18

Shrnutí roku 2017 a PF 2018

Jsem ráda, že je za námi, protože byl poměrně náročný, ale bylo v něm i plno dobrých okamžiků, vlastně o mnoho víc než těch špatných. I když jsem snad milionkrát skuhrala, že já jsem se do nového bytu stěhovat nechtěla, musím říct, že to stálo za to a získali jsme díky tomu konečně nějakou stabilitu, kterou jsme tak potřebovali a ze které můžeme čerpat.


Na začátku si muž zlomil nohu a necelý měsíc jsme místo tří dětí měla čtyři.


Naučila jsem se bezobalově nakupovat.


V práci jsem začínala pozvolna - úklidem laborky, ale postupně jsem si vymyslela nějaké experimenty a měření. Osm let na mateřské je osm let, člověk skoro všechno zapomene. Ale uklízení jsem těch osm let trénovala opravdu pilně.


Pentabag. Moje milované šití.


První víkend jen pro sebe.


První konference po dětech.


Stěhování by byla sranda, kdyby mu nepředcházela kompletní rekonstrukce bytu. Stihlo se to za dva měsíce a kousek. V tomhle můj muž poklad, řídit stavbu to on umí. Zatímco na fotce vzniká naše nová linka, okna ještě čekají na výměnu.


Vyměněná okna bez parapetů a olejování desky. Jáík docela úspěšně pomáhal.


Tradiční dovolená v Chorvatsku. Měli jsme velké štěstí na počasí, nebyla totiž žádná velká vedra.


Tři týdny na chalupě. Nejlepší ever. Taky díky stolu, který zbudoval tchán. Je totiž obrovský a jsou k němu pevně připojené lavice. Ověřeno - vejde se k němu devět dětí a tři matky :-)


První kempování se třemi dětmi.



Podzimní posedlost dortem red velvet cake.


První kokedama ze Zahrady na niti a zavařovačky s přírodními chemikáliemi, cheche.


První Vánoce v Praze.


Silvestr v Brně. Místo petard odpalujeme prošlé světlice.

Ať je vaše plavba rokem 2018 šťastná a poklidná!

3 comments:

  1. To je pěkné shrnutí takhle v několika fotkách. (Kdybych nebyla líná, taky si ho udělám.) Přeju vám báječný rok, kdy bude vše klidnější a budete si vychutnávat tu vybudovanou stabilitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zuzi, děkuji. Nijak jsem si s tím nelámala hlavu. Některé články tady na blogu píši hlavně sama pro sebe, abych po letech viděla, co se u nás dělo.

      Delete
  2. To je fakt pekný výčet a dobrý počet:-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.