26.3.17

První jarní neděle

Chtěla jsem vzít děti na výstavu a nechat muže doma, ale venku bylo tak krásně, že jsme celá rodiny vyrazili do Stromovky. 

 Jů vyplenila kus Stromovky a natrhala mi první jarní kytičku. Plastová bábovička ve tvaru prasátka posloužila jako provizorní vázička. Látkový kapesník jako provázek.


Párečková odpolední svačinka. Snažím se o zero waste, ale občas jsem ráda, že něco zařídí muž a já si můžu zatím číst na svém staronovém Kindlu. Staronovém proto, že jsem ho měla dva roky doma a vůbec ho nepoužívala. Teď si ho nemohu vynachválit. Tchyně mi do něj nahrála zásobu knížek a já je čtu v pořadí v jakém mi naskakují, momentálně se směji nahlas s Patrikem Hartlem a jeho  románem Prvok, Šampón, Tečka a Karel.


Skleněných váz mám plnou banánovou krabici, ale ani jednu na malou kytičku. 

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.