8.9.16

Kuchyně dětem vstup povolen


Poslední dobou je tedy u nás dětem vstup do kuchyně spíše zakázán z důvodů šetření mých nervů. Já vím, že se všude doporučuje děti do kuchyně pustit, nechat je pomáhat a pak společně poklidit. Jedno dítě v kuchyni ještě snesu, ostatně Jáík je tam se mnou skoro pořád, ale ty tři naše živelné kousky se hned začnou šermovat ostrými noži při krájení, přetahovat o mísu s moukou a bušit do sebe válečkem na těsto.

Včera jsem udělala výjimku. Jů upekla s mou středně velkou pomocí ( a malou Jóinou pomocí a mírným Jáíkovým narušitelstvím) skořicové šneky z kuchařky od Evy Takové.  Moc se jí povedly a chutnaly nám všem. Myslím, že zrovna u tohoto receptu chybí ve výčtu surovin u náplně jedna surovina a to máslo. Stačí ho dát 80 g a 80 g cukru a jednu polévkovou lžíci skořice.

Recenci knihy najdete třeba tady. Mně se na knize líbí hlavně obrázky od Jany Nachlingerové, která ilustrovala i knihu od Rosy Mitnik. Líbí se mi praktická kroužková vazba, která zaručí, že se knížka nezavírá. 




Jáík vstupuje do kuchyně zásadně v Jůiných holínkách a se sekačkou. Blonďáček můj.

1 comment:

Děkuji za Vaše slova.