9.9.16

Krajky pro Jó


Kdysi jsem si upletla podobný kabátek/bolerko s krajkovým vzorem, ale nikdy jsem ho nenosila. Jenže holkám se oběma moc líbil a chtěly stejné kabátky i pro sebe. Normálně by se nechtělo s nimi plést, ale jelikož jsem měla jsem v krabici s klubíčky nějaká vhodná v dostatečném množství, uvítala jsem možnost se jich zbavit.

Takže tady je první z nich. Pleteno podle upraveného návodu na Shrug this. Stačilo přepočítat počet ok a bolerko prodloužit o krajkovou část.


Krajkový vzor se mi moc líbí , přitom na pletení je velmi snadný. Oproti lícovému žerzeji v horní části má trochu vyšší oček na decimet, takže spodní část je taková staženější. Příště bych určitě v poslední řadě lícového žeržeje přidala očka aspoň na jedno až dvě opakování vzoru navíc. Až s emi holky vrátí z Chorvatska, přišiji ještě knoflík na zapínání a snad stihnu doplést slíbený druhý kabátek.

1 comment:

  1. Moc hezký, zase se inspiruji, krajkové vzory jsem nedělala snad 15 let.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.