30.5.16

Puzení

Nevím, jestli to také máte, ale ve chvíli, kdybyste měli pracovat od sto šest na něčem, máte puzení dělat něco přesně jiného. Měla bych dokončit dvě sukně a místo toho jsem ušila tenhle top quilt. Naneštěstí pro mne nemohu v šití pokračovat, protože nemám látku na zadní stranu.

Naštěstí pro Jó jsem dnes večer konečně dokončila dlouho rozešité kabelky se zajíčky. Jednu pro ni, jednu na prodej. Mám slíbený den osobního volna a chystám se tuto sobotu se na trhy do Velké Bystřice. Nic neočekávám, jen den bez dětí. Povezu sebou nosítka, čepičky a pár taštiček pro děti.

6 comments:

  1. Evi, přesně, nejvíc mě bavíto, co nemusím, co není nutné. Těším se na výsledek, už takto je to moc krásné aparádní. čím dál víc se mi líbí sešívaní kousků..
    Našla jsem si flanel na pyžamové kalhoty, ještě musím najít čas a odvahu.
    Krásný den:-)
    Bohunka

    ReplyDelete
  2. Tuhle zaječí látku mám moc ráda :) A těším se do Velké Bystřice!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já se taky těším. Hlavně na klid bez dětí.

      Delete
  3. Mám to stejně, jen s tím rozdílem, že se mi nechce šít a tak se hrabu v záhoně :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tohle mě bohužel minulo zcela, naše zahrada by to ale ocenila :-)

      Delete

Děkuji za Vaše slova.