19.5.16

Další tepláky

Zase šedé. Tentokrát z teplákoviny s krásným vzorem. Bohužel látka obsahuje větší podíl umělého vlákna a tak není tak příjemná jako jiné teplákoviny. Aspoň tedy já těch 27% polyesteru cítím, ale asi právě díky jemu by z látky mohly být parádní silnější legíny.

 Včera jsem zažili malé dobrodružství. Na naší betonové terase seděla snad dvě hodiny kukačka (kukačka, ty vogo !!!). Báli jsme se, že narazila do okna v prvním patře a že brzy zemře. Donesla jsem jí v misce vodu a postavila ji před ni. Ani se nehnula. Jak se blížil večer a byla větší zima, rozhodla jsem se ji dát na noc do krabice od bot vystlané látkou a zavřít ji do boudy se zahradním nářadím, aby na betonu zbytečně neprochladla a aby ji nechytila kočka. Jak jsem se k ní přiblížila, zničehonic rychle odlétla a zanechala nám na terase malý prostydlý dáreček. Pidi midi vajíčko. Překvapilo mě, jak je malé, určitě menší než kosí (aspoň, co si tak pamatuji), přitom kukačka byla velká asi jako holub. Mám radost, že jí nic nebylo. Loni v jeden den zahynuli nárazem do oken dva krásní ptáčci (strakapoud a sýkorka), od té doby tam máme nalepené siluety dravců a žádnému ptáčkovi se už nic nestalo.

1 comment:

  1. Snesla vám do hnízda kukaččí vejce! Tak teď jen pozor na vlastní ptáčata... :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.