11.4.16

Deky


Možná jste si všimli, že jsem trochu změnila odkazy na své oblíbené stránky. Dala jsem tam své nejmilejší blogy. Většina je českých, poslední dobou se do "zahraničí" moc nedostanu a na anglické stránky jsem v podstatě přestala nakukovat.

Když jsem byla nemocná a poctivě ležela (nebo to bylo, když byl nemocný Jáík a odmítal mě pustit byť jen na 10 sekund ze svého dosahu, i když vlastně spal?, už ani nevím), tak jsem náhodou narazila na tuto krásnou deku se srdcem z látek od Kaffe Fasseta a tím jsem objevila blog Blue Elephant Stitches, plný patchworkových dek v nádherných barevných kombinacích. Poslední dobou preferuji spíše deky z jednobarevných látek, jaké šijí třeba v Purl Soho, ale tahle barevná smršť mě dostala.

Mám ráda i tento australský blog, i když nemám moc sil prokousávat se dlouhými texty. Možná ze zvyku chodím i sem (jak může mít doma někdo pořád tak uklizeno a všechno dokonale sladěné). Všude hledím na deky a koukáním na ně strávím víc času než samotným šitím. No znáte to. Aspoň, že čtverce z fotky jsou již sešité a deka čeká jen na olemování.

2 comments:

  1. Mně to vždycky tak potěší, když zjistím, že ke mně chodí někdo, ke komu taky chodím :) Jsem zvědavá na deku!

    ReplyDelete
  2. Zuzko, tebe jsem objevila také při jedné nemoci a pročetla celý blog od konce k začátku.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.