10.8.15

Pomalu ale jistě


Zkušení polštář na chalupu je téměř hotov.  Od začátku jsem měla jasno, že potřebuje lem ze zbytku lnu ze šití mých gotických šatů. Ten zbytek jsem nemohla ani za nic najít, až se najednou vynořil z útrob jedné skříně. Když jsem lem přišila, tak se mi polštář přestal líbit. Ach jo. Nyní mi přijde, že světlejší lem by byl lepší. Ale párat to nebudu. To radši ušiji ještě jeden polštář.

Včera jsem během Jáíkova spánku poskládala čtverce na deku (držela jsem se předlohy), během dalšího je sešpendlila a během dnešního dopoledního sešila dvojičky k sobě. Večer snad bude "top quilt" sešitý.

Mám objednám bavlněný vatelín a látku na spodní stranu. Stále mi chybí modrý lem na "borduru", za to mám pruhovanou látku na lem - recyklovanou z povlečení. Musím ještě sehnat speciální nit a ruční quiltování v režné barvě, nachystat si vyšívací kruh, náprstky a jehly. Pak hurá do prošívání, vyšívání a aplikací (už je tam pár koleček :-).

6 comments:

  1. Evi, jsi dobrá, fakt! Polštář se mi moc líbí a deka se Ti taky povede krásná.

    ReplyDelete
  2. Poradíte mi, prosím, akú niť použiť na ručné quiltovanie? Nemám s ním zatiaľ skúsenosti a projekt už pomaly dozrieva do tej fázy. Ďakujem, Barbora.

    ReplyDelete
  3. Barboro, já mám doma tuhle v bílí http://www.dumlatek.cz/283-nite-pro-rucni-quilt-guttermann . Je hodně pevná, skoro se nedá přetrhnout.

    ReplyDelete
  4. Evi, moc krásný polštářek, i deka bude nádherná :-)

    ReplyDelete
  5. krásný polštář a s tím modrým okrajem se mi to naopak velmi líbí :)

    ReplyDelete
  6. Ďakujem, Evi, už som aj zohnala,len sa do toho pustiť. Barbora

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.