12.3.15

Pokojovky

Moc rostlin doma nemáme. Dnes jsem v zahradnictví narazila na tato "štěstíčka" a vzpomněla si na květináče, které mi loni holky vyrobily ke svátku matek. Štěstíčka do květináčů od mých štěstíček. To abych ve chvílích krize nezapomínala, čím pro mě ty moje děti jsou především.

Zvonky si vybrala Jó. Venku je na ně ještě moc velká zima, tak snad chvíli přežijí na parapetu ve společnosti zajíčků z nového obchodu Tiger. Je tak těžké odtamtud odejít s prázdnou, zvlášť když má člověk sebou tři děti ( a sám taky tak trochu jedním je). Můj muž by ten problém neměl.

2 comments:

  1. Mas krasne zatisi na okne i kvetinacky od holek jsou opravdu povedene!
    Kralik-pokladnicka je proste paradni! Ten by se u nas taky hned zabydlel.Muj muz je v tomto stejny ,ten i Ikeou probehne skoro bez zastaveni , no chapes to? :-)

    ReplyDelete
  2. Na obchod Tiger jsem narazila před půl rokem v Anglii a s prázdnou jsem rozhodně neodešla :-) Tak on je teď v Brně, jupííí. Jitule

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.