20.8.14

Jahelné bezlepkové lívance


Dnes jsme měly k obědu lívance z neobvyklých surovin - jáhel a pohanky. Recept najdete třeba zde nebo zde. Až na kukuřičnou polentu jsem měla doma všechny suroviny. Polentu jsem nahradila hladkou moukou, částečně celozrnnou. Možná to byla chyba, lívance se hůř obracely. Mléko jsem použila kravské bio. Smažila jsem na slunečnicovém oleji, kokosový by byl určitě lepší a zdravější a dodal by lívancům zajímavou chuť (a možná přebil tu pohankovou).

Rodinná statistika: Jó i Jů se po nich mohly utlouct. Jedna si je dávala s datlovým sirupem, druhá s borůvkovou marmeládou. I mně chutnaly, ale ta pohanka z nich byla pořádně cítit a bylo nutné ji něčím sladkým přebít. Na muže zbyl jeden, ale zatím si ho nedal.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.