26.1.14

146/365

Nedělní oběd. Česnečka a chleba s Nejrychlejší cizrnovou pomazánkou z Biobacedáře.

Tentokrát jsem pekla rovnou dva bochníky, protože péct obden je docela náročné. Podruhé jsem zkoušela celozrnný žitný pro všechny. Tentokrát mi víc nakynul, lépe jsem ho propekla, kůrka byla první den parádně křupavá, střída nebyla mazlavá. Mńam. Dětem chutná víc tradiční český.

Rodinná statistika: pomazánka chutnala všem. My s mužem a Jó jsme ji jedli namazanou na chleba, Jů lžičkou z misky (má k pomazánkám trochu odpor ze školky).

3 comments:

  1. Tak takový oběd by u nás neprošel. Jsme asi moc rozjedený. Polévku by snědli, ale druhé jídlo by muselo být masové - omáčka s masem, řízky s kaší nebo třeba rizoto. Nebo rybička. Pomazánku na chleba mají rádi,ale ke svačině či k večeři.
    Malá zbožňuje škubánky. Tak ty by možná šli.
    Někdy budu muset zkusit trochu odlehčený oběd.
    T.

    ReplyDelete
  2. Evi a použila jste i ten umeocet? Já ho nikdy nezkoušela a nevím, zda by si našel u nás v kuchyni místo... Lucie

    ReplyDelete
  3. Lucie, umeocet jsem tam dala. Koupila jsem ho hlavně kvůli všem receptům z Bioabecedáře. Vůbec nesmrdí po octu (ona tam asi žádná kyselina octová není), voní trochu po švestkách, ale nemám odvahu ho ochutnat. Je prý dobrý i do salátů apod.

    T., když já hlavně nemám sílu celou neděli dopoledne vařit, navíc maso, které moc nemusím. Jů a muž mají maso téměř denně na oběd, tak to o víkendu bez něj vydrží. :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.