14.11.13

Z dávných let

Muž nosí večer co večer z garáže krabice od banánů a nutí sebe i mě třídit jejich obsah. Tak se stalo, že na mě vykouklo pár starých látek a nedokončených projektů. Náhodou jsme do holčičího pokoje zrovna potřebovaly nějaké závěsy na noční zatemnění a přehoz přes Jůinu postel. Jak se nám najednou šikla má kolejní výbava - batikované závěsy a zelený přehoz, který byl sám původně závěsem. Po Vánocích se snad pustíme do nějakého jiného barevného řešení, teď se musím soustředit na výrobu dárků.

 Další část pokoje, jak ji vyfotila Jó.
Jeden z nekončených projektů, který na mě čekal v banánovce snad víc než deset let. Je z doby, kdy jsem šila tohle pouzdro. Nastříhané díly na tašku s vyšitým citátem. Stačilo je sešít, přidat popruhy z jiného nedokončeného projektu a cvoky do horních rohů, čímž se jinak obrovská taška maličko zmenšila. Dnes jsem v ní nesla balíčky na poštu.

4 comments:

Děkuji za Vaše slova.