4.4.12

Svetr na nošení - další varianty

Dnes došlo i na nošení na zádech. Dlouho se mi tam Jolanku nedařilo navázat, ale po instruktáži jedné zkušené nosnice a za pomoci jiné taky zkušené se mi to povedlo a od té doby nosím na zádech nejen v Manduce. Také jsem se konečně naučila nahazovat na záda před hlavu, což u Jolanky vyvolává záchvaty smíchu.Na mazlení s Justýnkou je svetr taky velmi vhodný, jen mi ho trochu vytahuje, jak sebou pořád mrská. Kupodivu jí vůbec nevadí, že trochu kouše, i když má jen šatičky na ramínka.

Nejvíc se mi na svetru líbí to, jaké je v něm teplo. Není to jen jeho tloušťkou, ale hlavně tím, že je v něm na Jolanku díra a teplo nám na rozdíl od bundy neuniká výstřihem, ale pěkně se drží uvnitř. Škoda, že už je na něj moc teplo, ale snad jej na podzim ještě využijeme. Na mazlení s Justýnkou každopádně.

1 comment:

  1. Jé, Evule, "můj" svetr ;) krásně jsi ho upletla, s tím raglánem vypadá úžasně ;)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.