11.11.11

Z Beskyd

Už je to skoro dva týdny, co jsme se vrátili z chalupy v Beskydech. V rámci možností jsem tam pletla, ale fotky nemám. Tak jindy, teď aspoň pár nosících a chlubících. Justýnka coby "červená spermie" a Jolanka v pruhovaném kompletku.
Hrabeme posekanou trávu ve třech.
Námořník v tátových rybkách hlubinkách.





Pereme látkovky. Schválně pro porovnání sem dávám dva roky starou fotku. Skoro všechno zůstalo při starém, jen jsem byla vybavenější o valchu a jednu moc šikovnou pomocnici. (Šátek jsem měla stejný jako před lety neb mi byly na dovolenou povoleny pouze dva šátky. Tak jsem vzala Aničku, která snese všechno a přitom jí to sluší a ty rybky hlubinky, které patří mému muži, a zdají se mi taky dost odolné).

2 comments:

  1. Joo, je to krásný pohled na miminko v šátku. Taky jsem chtěla nosit, ale nenapadá mě, jak na sebe namotat dvě miminka...
    Tak aspoň budeme také látkovat :)
    Těším se na fotky pletených věciček!
    Hezký den přeje Jana

    ReplyDelete
  2. Moc vam to holky slusi a prace vam jde pekne od ruky. Justynka je viditelne zrucna pomocnice :)
    Preji krasny vikend a zdravim, ahoj,Monika.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.