12.3.11

Co se u nás děje?

Závan jarního počasí přinesl jaro i k nám domů. Při shánění šátku pro svou sestru k narozeninám jsem neodolala a jeden kytkovaný jsem si prostě musela koupit. Háčkované kytky na fotkách jsou výsledkem pokusů o uháčkování kytky z Merina a následné posedlosti kytkoháčkováním.Tato série fotek ukazuje, jak je těžké v Justýnčině blízkosti něco vyfotit - tentokrát háčkované kytky na pozadí nově ušité přebaloací podložky. Ty pytlíky, se kterými si Justýnka hraje, se neprodaly na vánočním jarmarku. Tehdy se mě všichni ptali, k čemu jsou dobré. Původně jsem je zamýšlela na zabalení vánočních dárečků. Mohly by se hodit i na pastelky, drobné hračky (Justýnka v jednom mívá taková ta drobná zvířátky z IKEY), bačkůrky, svačinu... Pro Justýnku je pytlík hračka sama o sobě, lze do něj něco strkat, zatáhnout za šňůrky, pak se dobývat dovnitř a věci vyndat a pořád dokola. Zábava na půlhodinu.




Zadní strany přebalovacích podložek a pytlíků na kostky.



Jarní sluníčko mě donutilo umýt okna a vyzdopit parapety velikonoční výzdobou. Ještě musím nakoupit narcisy a hlavně hyacinty.