15.5.10

Working on new spring jacket

This is technical drawing of jacket from Burda 04/2010. This pattern is made for tall sizes. As I'm tall, I decided to sew it from a denim I had got for ages in my stash. To make little bit more funny I used japanese fabric for pockets and inner yoke and I bought red zippers.

Po delší době jsem se vrhla na šití oblečění pro sebe. V dubnové Burdě se mi zalíbil jednoduchý rovný kabátek. Líbilo se mi hlavně to, že je to střih v prodloužených velikostech. I tak jsem ho musela o 5 cm prodloužit, ale díky tomu, že je střih rovný mi to nezabralo víc než dvě minuty. O to víc času mě stálo přidání prsního záševku, což jsem dělala poprvé a, i když jsem měla moudrou knihu, moc jsem si s tím nevěděla rady. Nakonec jsem ho obkresila podle podobného střihu z jiné Burdy.







Látku jsem měla koupenou už věky. Původně byla určená na nějakou sukni, která už vyšla z módy. Je to taková tenší rifloviny, ale hodně tuhá. Na kapsy a na vnitřní sedlo jsem použila tenkou bavlněnou látku koupenou v Japonsku, zipy jsem vybrala červené. V původním provedení podle Burdy je výstřih lemován keprovou stužkou, já jsem použila šikmý proužek z rifloviny. Keprovku jsem si nechala na začištění švů, protože kabátek je šitý bez podšívky.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.