19.11.08

New blue and white striped blouse

This blouse is a result of my weekend hard work. The pattern is from BWOF 01/2008 #107. It is almost finished, I only have to add buttons and sew buttons holes. The most difficult part was the closing that is shown in the second picture.

Tato halenka z látky s jemným bílomodrým proužkem je výsledkem osamělého víkendu. Střih číslo 107 z Burdy 01/2008 se mi už dlouho líbil a viděla jsem spoustu pěkných halenek od jiných švadlenek (např. kombinovanou), i když hlavně ve verzi s krátkými balonovými rukávky. Na fotce je halenka těsně před dokončením - chybí jen knoflíky a dírky. Nejtěžší částí bylo zapínání (viz. druhý obrázek), kde bylo třeba velké přesnosti. Jestli jsem byla dost přesná se ukáže pro přišití knoflíků.


I like this pattern very much and I have alredy started to cut second version from red and white poplin.

Tento střih se mi moc líbí a už jsem začala stříhat druhou verzi z popelínu s výrazným červenobílým proužkem.