25.3.15

Moje střevíčky jsou jako ...

.. ze stříbra. Když je mám připadám si jako veliká :-)


Tyhle šaty dostala k Vánocům Jů, ale měla je na sobě tak dvakrát. To je jeden z důvodů, proč nešiji moc ráda pro své děti. Mrzí mě, když ty věci, které mi daly tolik práce, nakonec nenosí nebo si s nimi nehrají.


Naštěstí se šaty zalíbily Jó, i když jsou jí moc dlouhé a špatně se jí v nich chodí.

Trochu jsem pozměnila střih v oblasti výstřihu, sukně je řasená a rukávy původní majitelce sahají akorát k lokni. Jó totiž dostala svoje vlastní šaty - starorůžové s zlatým klínkem, ale nemají ten zlatý detail kolem klínku a tak je nechce nosit.

2 comments:

  1. Máš moc hezký blog. Jsem ráda, že jsem tě v internetovém lese našla. Zvu i ke mně! http://vad-art.blogspot.co.at/

    ReplyDelete
  2. Moc pěkné, jste šikovná a princezna doroste :-) Martina V.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.