30.7.14

Tašky pro kluky

Po delší době jsem se vrhla na šití věcí na prodej. Nejdřív přišly na řadu tři tašky s dlouhým popruhem pro kluky, ale dokončená je jen jedna. Chybí mi dvě důležité součástky na prodlužování popruhů. Tak jsem se místo toho dala do šití obdobných tašek pro matky. Mám nastříháno na čtyři, jedna z nich bude téměř stejná jako na moje. Jen bez vnějšího zipu.

 Užívám si barvy a barevné kombinace. Tyhle tři zipy mi ležely doma už pěkných pár let a konečně jsem pro ně našla využití.

Zítra rychle došiju, co se dá a pak hurá chystat Jůinu rodinnou oslavu narozenin. Jen nevím, jaký dort upéct. Nemám v tom vedru chuť na žádný tradiční potahovaný marcipánem.

2 comments:

  1. velmi pekne! neviem, ako ste na tom s oblubou ovocia, ale u nas mala dost velky uspech tato torta-netorta:
    http://www.albert.cz/recepty/osvezujici-melounovy-dort
    len pre inspiraciu :)

    ReplyDelete
  2. Děkuji za tip. Ten jsem viděla v časopise a vypadá skvěle. Jenže zrovna Jů nejí vůbec žádné ovoce, čímž je všechno horší. Sama bych udělala jen nějaký ze zakysané smetany, ale ji by to nepotěšilo. Asi bude nějaký klasický piškotový.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.