11.4.13

Po letech zpět do formy

Po víc než roce a půl po posledního těhotenství a porodu nastal čas vrátit se zpět do formy. Zhubnout ta poslední 3 kila, zpevnit se a získat aspoň trochu fyzičku. Na nosenideti.cz teď všechny cvičíme s Jill podle jejího videa "30 day shred". Mám za sebou první týden cvičení a pozoruji zpevnění v pase, které sice pro vrstvu tuku není vidět, ale na dotek to cítit je.
Protože já prostě chci zpět ten pas bez tukového prstence, který jsme měla před dětmi. Jasně, stejný už nebude, ale lepší než teď snad ano.

Fotky z Bretaně, 2007.

4 comments:

  1. Jill teď jede:-) jsem nyní trochu napřed už jedu Ripped in 30. Před každým cvičením se mi moooc nechce, ale po něm, mám zase dobrý pocit. Můj 30 Day Shred jsem popsala zde... http://merynkaw.blogspot.cz/2013/03/cviceni-s-jill.html

    ReplyDelete
  2. Od mého druhého porodu uplynula stejná doba. Inspirovala jsi mě... Pořád říkám, že musím něco dělat, ale nemohla jsem se dokopat, ale když teď tu Jill jedou snad všichni, já se snad do toho pustím taky :-) Hlavně, když to má výsledky :-)

    ReplyDelete
  3. ahoj Evi, len vydrž, je to skvelé cvičenie, ak sa chceš motivovať, kukni aj ku mne http://mareckinblog.blogspot.sk/search/label/cvi%C4%8Denie

    cvičím s ňou už tretí program ;)
    držím ti palce ;)

    ReplyDelete
  4. Ahoj Evo
    Tak jsem před časem slyšela o tomto cvičení. Mrkla jsem na video a tím to skončilo. Prostě jsem to nedala.Mě zůstali asi jenom 2kg a povolené břicho jo a taky nohy bych potřebovala trochu víc posílit, ale nějak se nemůžu odhodlat cvičit s Jill. Po prvním porodu jsem si občas zacvičíla pilates, ale teď jsem nějak zlenivěla. Držím palce.

    ReplyDelete