5.3.13

Dlouho hledané merino

 
Podařilo se mi sehnat tři klubíčka Merina v brilantní modré. Vlnap tuto barvu přestal vyrábět už loni na jaře a já ji tolik potřebuji na duhové čepičky. Bez ní to není ono, jak je vidět na následující fotce.
Tuhle pidi duhovou čepičku už párat nebudu, ale příště už můžu použít tu správnou modrou.





















A kde jsem klubíčka našla a kde také mají ještě další? V galanterii Iva na Lesné. Navíc cena je skvělá. Jedno klubíčko přijde na 37 Kč.

Háčkování zdar.

5 comments:

  1. Evo tak tohle mi u Vlnapu docela štve. Já měla podobný problém s nákrčníkem. Měla jsem doma zbytek fialové Lady a když jsem přišla do galanterky, tak mi prodavačka zdělila, že Vlnap změnil barvy a tu co potřebuji už nevyráví.Vyrábí sice fialovou, ale jiný odstín.
    Jinak čepičky jsou úžasné.

    ReplyDelete
  2. Barvínku, to docela naštve.
    Oni třeba přestali dělat tyrkysové merino a pak ho najednou zase začali. Po roce. Tím mi udělali obrovskou radost.

    ReplyDelete
  3. Vlnap... Přijde mi, že je to u nich trochu jako v kocourkově. Já měla oblíbenou Ladu multicolor, Vandu... Tak ty už taky nedělají. Místo toho mají v nabídce mnoho druhů akrylu. To jsem se zas rozčílila.

    ReplyDelete
  4. Vlnap je záhadou, asi mají dost objednávek a nehrzí im krach, nebo kalkulují s tím, že na drahé vlny ze zahraničí moc lidí nemá....nebo nevím. U nás má jedna paní príma prodejnu vln na pletení, ale i když se snaží, z Vlnapu ji snad ještě nikdy nedovezli vše, co poptávala, nebo si bez upozornění mění odstíny, nebo jen suše oznámí, že sklad mají vymetený a neví kdy a zda ještě ta která vlna bude......člověk by řekl, že budou rádi za zájem pletařek........ :-(.

    ReplyDelete
  5. Evi, vadilo by Ti, kdybych svým dětem uháčkovala duhovky? Se nám dost líbí, dokonce tak, že nad nimi sama B slintá (což je u ní výjimka), ale respektuju, že myšlenka je Tvoje. J.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.