2.1.13

U branky

 Děkuji své kamarádce Terezce za skvělý nápad uháčkovat zimní čepičku i pro kliku. V našem případě kouli na brance. Dávala jsme ji tam pozdě v noci a do rána na ní vykrystalizovala jinovatka.
 Ještě krásněji si vyhrála námraza na muchomůrkách zavěšených na stromku.
 Jů v nejnovější čepici-ušance uháčkované ze světle růžového Merina od Vlnapu a zbytku chupaté příze, který jsem dostala od jedné z babiček. Když zbytek došel nahradila jsem ho bílou Geishou od Vlnapu. Ze zbytku bílé Geishy a bílého Merina je nákrčník (pletla jsem vždy jen jednou přízí a mírně kousavou Geishu dala tam, kde nepřijde do kontaktu s holou kůží). Konečně něco, co není růžové. Návod na nákrčník zde.

1 comment:

  1. jééééééé, to je bezva, ty jsi fakt výkonná:) Já jsem se nezmohla na nic víc než na myšlenku:)) zdravím a těšíme se na neděli

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.